<

Danske Kartofler vælger Pressebureauet Aarhus til at føre pr-kampagne01-05-2017 - 09:46

Pressebureauet Aarhus fører pr-kampagne for Danske Kartofler. Kampagnen omfatter blandt andet en virksomhedsside på Facebook og produktion af pressemeddelelser, video og informationsmateriale om kartofler.

En omfattende pr-kampagne skal udbrede kendskabet til kartoflen og dens mange gode egenskaber. Det er brancheorganisationen Danske Kartofler, der står bag kampagnen, som den har valgt Pressebureauet Aarhus til at føre.

 

Kampagnens hovedformål er at øge forbruget at spisekartofler ­– det skal gøres med information og inspiration både digitalt og på tryk.

 

Som en del af kampagnen er der etableret en Facebook-side for Danske Kartofler, som Pressebureaet Aarhus skal vedligeholde og løbende producerer indhold til.  Her vil der blandt andet blive delt egenproducerede videoindslag, opskrifter og fakta om kartofler.

 

Derudover skal der, imens kampagnen forløber, skrives pressemeddelelser til en række kartoffelrelaterede aktiveret, eksempelvist DM i kartoffeldyrkning for børn og Valdemarsdag.

 

Kampagnen er finansieret af Danske Kartofler og Kartoffelafgiftsfonden.

 

Læs omtalen af kampagnen i Effektivt Landbrug og Maskinbladet.

 

 

 

<