Facebook
< Tilbage

Få gratis tips om at komme i medierne14-09-2011 - 09:31

Her kan du få nogle gode råd om, hvad du selv kan gøre for at få en historie i medierne

Overvej hvilke historier fra din virksomhed, der kan være aktuelle.

Find på emner, som indeholder noget nyt – fagpresse og aviser vil ikke have gamle nyheder.

Emnerne kan for eksempel være: 

  • et nyt produkt, 
  • en nyhed om større ordre, 
  • en nyhed om udvidelser af virksomheden

Gør dig klart, hvilket budskab du vil have ud og hvad du vil opnå.
Overvej nu, hvordan din historie kommer videre:

  • Skriv den selv 
  • Eller kontakt en journalist fra Pressebureauet Århus, der har erfaring i at bringe historien fra idé til tryk

Hvis du selv skriver den, så blliv ikke skuffet, hvis pressemeddelelsen ikke bliver benyttet eller kun ender som en lille notits.

Vi skriver måske historien på en lidt anden måde, end du gør. Det kan gøre forskellen, om pressemeddelelsen bliver brugt eller ej.

Kontakt os, hvis du vil have professionel hjælp til den næste pressemeddelelse.

< Tilbage