Facebook

Grovvarenyt – grovvarebranchens eget nyhedsmagasin

Hver uge producerer, layouter og udgiver Pressebureauet Aarhus det digitale nyhedsmagasin, Grovvarenyt. Grovvarenyt blev startet i 1995 af Gunner Buck, og er det eneste danske specialmedie målrettet grovvarebranchen.

Selvom magasinets primære målgruppe er ledere og medarbejdere i grovvarebranchen, er de fleste nyheder også relevante for grovvarebranchens samarbejdspartnere.

Vi følger tæt, hvad der sker i grovvarebranchen og hvad der sker i landbruget og politisk, som kan have betydning for branchen.

Vi følger aktuelle begivenheder i branchen, og vi skriver blandt meget andet om forsøg og forskning, energi og miljø, analyser og prognoser og om det strukturelle udvikling i grovvarebranchen.

Grovvarenyt er baseret på abonnement. Derfor kan du ikke umiddelbart se alle udgaver af ugemagasinet. Men der ligger enkelte prøvenumre på grovvarenyt.dk. Her kan du også læse mere om Grovvarenyt og bestille et gratis fire-ugers prøveabonnement.

I menuen kan du eksempler på artikler fra Grovvarenyt. Du kan også følge Grovvarenyt på Facebook.